loading...
پرسش مهر - 97
احسان صیرفی بازدید : 48 شنبه 06 بهمن 1397 نظرات (0)

 

سلام. امروزه یکی از بزرگ ترین مشکلات از نظر من اهمیت ندادن آموزش و پرورش به استعداد های ذاتی در حوضه کامپیوتر (it) هستش .

که در ادامه بیش تر به این مبحث خواهیم پرداخت.

 

خب در این چند سالی که من دوره متوسطه را طی میکردم علاقه خیلی خیلی زیادی به رایانه پیدا کردم؛ اما متاسفانه هر کاری کردم که خودم رو در این زمینه نمایش بدهم، راهی پیدا نکردم.

 

بار ها جشنواره و مسابقات گروهی از جلوی من عبور میکردند اما تنها یک رشته در آن ها وجود داشت و آن هم مقاله نویسی و چند تا رشته دیگر .

 

خب به نظر من آموزش و پرورش بهتر است که یکم هم به فکر افراد با استعداد در این زمینه نیز باشد. البته درست که جشنواره هایی مثل نوجوان خارزمی میتواند این کمبود را جبران کند اما هرچه که باشد باز هم باید تلاش شود .

 

ممنون که به من گوش دادید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 931
  • بازدید کلی : 4,191